01

داوطلب شدن ممکن است مزایای مثبتی برای داوطلب و همچنین برای شخص یا جامعه مورد خدمت داشته باشد. همچنین هدف آن برقراری ارتباط برای اشتغال است. بسیاری از داوطلبان به طور خاص در مناطقی که کار می کنند ، مانند پزشکی یا آموزش ، آموزش می بینند.

02

در چنین مناطقی که انسان مناظر طبیعی مانند محیط های شهری را دگرگون کرده است ، محیط طبیعی بسیار به یک محیط انسانی ساده تبدیل می شود. حتی اعمالی که به نظر کمتر افراطی می رسند ، مانند ساختمان ، محیط طبیعی را اصلاح می کنند.

03

سیاستی که از پلیس می خواهد یک رویکرد فعال برای رفع نگرانی های ایمنی عمومی را به ارث ببرد. ارزیابی کلی پلیس جامعه مدار مثبت است ، زیرا هم افسران و هم اعضای جامعه تأثیر آن را در کاهش جرم تایید می کنند.

04

مسئله اجتماعی اطمینان از این است که افراد جامعه خانه ای در آن زندگی می کنند ، خواه خانه باشد یا نوع دیگری از خانه. بسیاری از دولت ها دارای یک یا چند مقام مسکن هستند که بعضاً وزارتخانه یا دپارتمان مسکن نیز خوانده می شوند.

05

صنعت فرهنگی شهر به دلیل نوآوری و آزمایش ، انرژی کارآفرینانه و ریسک پذیری مشهور است. همین امر است که توضیح می دهد چرا از موسیقی ، کتاب و فیلم هایی که می سازیم در سراسر جهان لذت می بریم و چرا یکی از پربازدیدترین شهرها است.